Bezorging & Levertijden

Bezorging tijdens Corona periode (update: 24 maart 2020)

Nu het kabinet aanvullende maatregelen heeft aangekondigd tegen het verspreiden van het coronavirus komen er meer vragen over de bezorging van pakketten. Het virus kan niet worden overgedragen via post of pakketten. We bezorgen jouw bestelling zoals je van ons gewend bent. Jouw gezondheid, die van onze medewerkers en PostNL-bezorgers staan voorop.

Hygiëne
Uiteraard hanteren wij altijd de hoogste hygiëne-standaards in ons magazijn. Niet alleen voor het pakket zelf, maar ook voor alle supplementen. Je kan dus zonder zorgen bij ons blijven bestellen.

Verkrijgbaarheid supplementen
Alle Vitalize supplementen zijn in ruime mate op voorraad. Door de toegenomen vraag naar specifieke supplementen, zoals Vitamine C-1000 en Immuun Formule Weerstand, kunnen tijdelijk niet alle varianten meer beschikbaar zijn. Alle varianten welke nu op de webshop zijn te bestellen hebben wij ook daadwerkelijk op voorraad.

Levertijd
Het aantal online aankopen is in de afgelopen dagen fors gestegen. Houd er rekening mee dat jouw bestelling iets langer onderweg kan zijn. Uiteraard blijven we ernaar streven om alle bestellingen, die voor 17.00 uur op werkdagen geplaatst zijn, nog dezelfde dag te verzenden. PostNL beschikt ook steeds minder over voldoende personeel waardoor zendingen mogelijk 1 tot 2 dagen vertraging oplopen. Bedankt voor je begrip.

Bezorging
Onze bezorgpartner, PostNL, zal de pakketten zoals gebruikelijk bij jou bezorgen. De medewerkers van PostNL volgen daarbij de richtlijnen van het RIVM. Voor actuele informatie over de bezorging door PostNL, klik hier.

Beschikbaarheid klantenservice
Jouw gezondheid maar ook de gezondheid van onze medewerkers staat altijd centraal. Ook bij onze klantenservice zijn preventieve maatregelen genomen om onze medewerkers gezond te houden. We blijven bereikbaar via de online chat, e-mail en beperkt via telefoon. Hierdoor kunnen de reactie-/ wachttijden oplopen. We vragen jouw begrip hiervoor.

Altijd bestellen ZONDER verzendkosten !

Alle bestellingen worden GRATIS bij je thuisbezorgd met onze vaste post/pakketdienst PostNL.

Afhankelijk van het type product en gewicht wordt je bestelling per briefpost of per pakket verstuurd. Onze meeste supplementen zijn verkrijgbaar in een handig formaat verpakking welke past door de brievenbus, je hoeft hier dus niet speciaal thuis voor te blijven!

Zendingen naar België zullen altijd als pakket worden verstuurd. Helaas is het nog niet mogelijk om dit als brievenbuszending aan te bieden bij de pakketdiensten.

Gemakkelijke brievenbuspverpakkingen

Gemakkelijke brievenbusverpakkingBrievenbusverpakkingen passen meestal door de brievenbus en hiervoor hoef je dus niet speciaal thuis te blijven. De brievenbuszending krijgt net als een pakketje een track & trace code, hiermee kan je je bestelling eenvoudig volgen. Mocht het zo zijn dat het toch niet door de brievenbus past dan ontvang je de bestelling gewoon via de pakketbezorger.

Brievenbuszending naar België

Helaas is het niet mogelijk om brievenbuszendingen naar België te versturen. Jouw zending zal als pakket worden verstuurd.

Voor 17.00 uur besteld, de volgende dag in huis

Bestellingen binnen Nederland en België die op werkdagen vóór 17.00 uur geplaatst zijn worden doorgaans de volgende werkdag aangeboden door PostNL op het door jou gekozen verzendadres.

Bestellingen die op werkdagen na 17.00 uur geplaatst zijn worden de eerstvolgende werkdag verstuurd, met uitzondering van feestdagen.

Vanuit het buitenland bestellen

Bestellingen die buiten Nederland & België op werkdagen vóór 17.00 uur geplaatst zijn, worden doorgaans na 2 – 3 werkdagen bij je aangeboden door onze vaste vervoerder PostNL.

Bestellingen die op werkdagen ná 17.00 uur geplaatst zijn, worden de eerstvolgende werkdag verstuurd, met uitzondering van feestdagen.

Vitstore is te allen tijde afhankelijk van het desbetreffende postorderbedrijf. Indien je jouw bestelling niet binnen 2 - 3 dagen hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

PostNL afhaallocatie

Bij pakketbezorgingen is het mogelijk om een PostNL afhaallocatie te selecteren. Dit kan in de laatste stap van het bestelproces. Dit is tevens ook mogelijk bij briefpost zendingen maar deze kunnen door de brievenbus bezorgd worden dus is het niet nodig om thuis te zijn. Deze kunnen gewoon naar het huisadres worden verzonden.

Jouw zending volgen via Track & Trace

Indien de bestelling wordt verstuurd als pakket kun je het pakket eenvoudig volgen. Je krijgt een e-mail met daarin een track & trace code van het desbetreffende postorderbedrijf.

Bekijk de actuele status van je bestelling via PostNL. Klik hieronder op één van de onderstaande bezorgers.

Zendingen Nederland, België & Buitenland

Bekijk PostNL Track & Trace