-
-
-
-
Multivitaminen
-
Vitamine B
-
-
-
-
-
-
-
-
Reken af met uw account
Afrekenen als een nieuwe klant
Het aanmaken van een account heeft vele voordelen:
Je kan bij Vitalize in drie eenvoudige stappen online bestellen.
1. Voeg één of meerdere producten toe aan je winkelwagen.
2. Controleer je winkelwagen, voeg eventueel een gekregen kortingscode toe en klik op "bestelling afronden".
3. Vul de gegevens in of log in op je klantaccount. Kies een betaalwijze en lever indien mogelijk je gespaarde Vitpoints in. Klik vervolgens op "bestelling afrekenen"
Je kan de status van je bestelling controleren in je persoonlijke account. Klik in het menu van je persoonlijke account op ‘Overzicht bestellingen’. Heb je geen account en wil je toch weten wat de status van jouw bestelling is, neem dan contact op met de klantenservice.
Je kunt een bestelling annuleren voordat deze verzonden is. Wanneer je dit wenst, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Is je bestelling reeds al verzonden, neem ook dan eerst even contact op met onze klantenservice.
Jazeker, verzending is altijd GRATIS!
Jazeker! Klik hier om je aan te melden als therapeut en ontvang direct informatie over de vele voordelen.
Wanneer je beschikt over een account, kan je eenvoudig een herhaalorder uitvoeren door in te loggen via de volgende link.
Heb je geen account aangemaakt bij je vorige bestelling kan je ook niet gemakkelijk een herhaalbestelling uitvoeren. Maak dus bij je eerstvolgende bestelling een account aan. Je spaart direct Vitpoints voor extra korting.
Stappenplan:
Vitpoints sparen kan je met een 'Account'. Voor iedere Euro die je besteedt op de webshop ontvang je één Vitpoint. Meer informatie.
Klik op ‘Mijn vitpoints’ in het menu van je account. Of klik hier om in te loggen op je account of een account aan te maken.
Vanaf het moment dat je 50 of meer Vitpoints gespaard hebt kan je deze inwisselen bij je eerstvolgende bestelling. Dit kan zowel in de winkelwagen als op de afrekenpagina (boven de betalingsmogelijkheid). Hiervoor dien je wel ingelogd te zijn. Een totaal van 50 Vitpoints geeft je recht op een kortingswaarde van € 2,50.
Inleveren kan alleen bij fysieke verkooppunten, zoals bij veel drogisterijen. Voor de online store spaar je korting in de vorm van Vitpoints. Meer informatie.
Op de webshop kan je kiezen voor diverse betaalmogelijkheden. Vitalize heeft ervoor gekozen om klanten te voorzien van diverse betaalwijzen, zodat elke klant een betaalmogelijkheid kan kiezen die bij hem of haar past. Meer informatie.
Indien de betaling is mislukt kan je de order opnieuw plaatsen en afrekenen. Lukt het betalen niet? Neem dan contact op met onze klantenservice, zij helpen je graag verder. Heeft u Vitpoints ingewisseld tijdens de bestelpoging? Dan worden deze punten automatisch teruggezet op uw account na het annuleren van de bestelling.
Je kunt veilig online winkelen en via een eigen gewenste betaalmogelijkheid veilig afrekenen. Pagina's met belangrijke en vertrouwelijke informatie worden met gecertificeerde SSL verbindingen tot stand gebracht. Deze SSL verbinding zorgt dat alle vertrouwelijke informatie gecodeerd wordt verstuurd. In onze webshop reken je veilig af in de betaalomgeving van je eigen bank.
Je kunt vanuit het buitenland met iDeal betalen door een factuuradres te hebben in Nederland. Voer bij het verzendadres je adres in en bij factuuradres een Nederlands adres van bijvoorbeeld een familielid of goede vriend.
Ja, dit kan. Bij besteding van € 10 ,- of meer kan je kiezen voor Klarna als betaalmethode. De betaalmethode kan je kiezen in de laatste stap van het bestelproces.
Heeft u een vraag met betrekking tot een factuur van Klarna, neem dan contact op met Klarna.
Na het plaatsen van je bestelling, kan je de zending volgen door middel van een track and trace code. Je krijgt een e-mail met daarin de track & trace code van het desbetreffende postorderbedrijf.
Wanneer je besteld is verzending altijd gratis.
Wanneer je online bestelt, kan je ervoor kiezen de bestelling te laten bezorgen op je thuisadres of op een ander afleveradres. Op de afreken pagina kan je ‘Verzenden naar bovenstaande adres’ uitvinken (uitklikken) en kan je een ander verzendadres invoeren. Tevens kan je je bestelling laten bezorgen op een PostNL afhaallocatie, let op dat dit alleen bij pakketzendingen wordt aangeboden. Brievenbuszendingen worden altijd gewoon thuis bezorgd.
Op de 'Veilig Afrekenen' pagina zie je onder het kopje ‘verzendwijze’ of je bestelling wordt verstuurd als pakket of als brievenbuspakje. Indien je bestelling wordt verstuurd als brievenbuspakje hoef je niet thuis te blijven.
Ja, bestellingen worden gratis verzonden naar de volgende landen: België en Duitsland. Meer informatie.
Bezorging in Nederland: Voor 17.00 uur op werkdagen besteld, is dezelfde dag verstuurd. Ook wordt er op zaterdag bezorgd. Met uitzondering van feestdagen. Bezorging in Buitenland: Voor 17.00 uur op werkdagen besteld, binnen 2 - 3 werkdagen in huis. Ook wordt er op zaterdag bezorgd.
Meer informatie.
Jazeker! Maak deze keuze in de laatste stap van het bestelproces.
Het kan zijn dat je bestelling zodra PostNL aangeeft dat het is bezorgt, nog één tot twee werkdagen duren voordat je bestelling daadwerkelijk bezorgt wordt. Dit kan vaak voorkomen bij bestellingen die per brievenbuspakket worden verstuurd. Helaas hebben wij hier geen invloed op. Mocht je pakket langer onderweg zijn dan vragen wij je contact op te nemen met onze klantenservice.
Wij bieden een mogelijkheid aan om de aankoop te retourneren. Raadpleeg onze retourpagina voor de voorwaarden.
Heb je een verkeerd product ontvangen? Dan kan je deze uiteraard retourneren. Een retour kan per e-mail aan onze klantenservice worden doorgegeven.
Producten die je niet in goede staat bereiken dienen, na contact met de klantenservice, geretourneerd te worden. De klantenservice staat je bij in dit proces, zodat alles soepel en correct verloopt.
Je kan een account aanmaken via 'registreren' en inloggen via de tekstlink boven in het menu.
Je kan je wachtwoord wijzigen of herstellen, door hier te klikken.
Vanuit je account heb je de mogelijkheid om je gegevens aan te passen. In het menu van je account kan je je accountgegevens en adresgegevens wijzigen.
Neem contact op met onze specialisten, binnen 1 tot 2 werkdagen ontvang je advies op maat van één onze voedingsdeskundigen.
Voedingssupplementen van Vitalize zijn met de grootste zorg samengesteld en volgens wetenschappelijke inzichten ontwikkeld. Alle productieprocessen vinden plaats onder GMP richtlijnen (Good Manufacturing Practice). De houdbaarheidsdatum van voedingssupplementen varieert. Voor de exacte houdbaarheidsdatum kan je contact opnemen met de klantenservice.
Producten kunnen binnen een termijn van 14 dagen na levering worden geretourneerd. Voor producten waar hygiëne van belang is, zoals tabletten, capsules, poeders, dranken, crèmes, oliën en andere gesealde producten, geldt dat deze enkel ongeopend en in ongeschonden staat retour mogen.
Op elke productpagina kan je een gebruiksaanwijzing downloaden van het desbetreffende product. Je kan de gebruiksaanwijzing en allergie informatie vinden onder de samenstelling van een product.
Dit is afhankelijk van welke medicijn en supplement het betreft. Neem bij twijfel altijd contact op met je huisarts of behandeld arts. Je kan ook contact opnemen met onze Orthomoleculair therapeute op telefoonnummer 0183 - 699 450.
De kortingscode kan je activeren in de winkelwagen. Hier vindt je het kopje 'cadeaukaart- of kortingscode', daar vul je de door jouw ontvangen code in. Vervolgens druk je op activeren. Aan de rechterkant zie je de korting verrekend worden op het eindbedrag. Je kunt als alles klopt, jouw bestelling afronden.
Vervelend dat de kortingscode niet werkt. - Controleer allereerst of de kortingscode correct is ingevoerd. Klopt dit? Loop dan de volgende stappen door.
1) Heb je de kortingscode ontvangen na inschrijving op de nieuwsbrief?
Deze kortingscode is slechts eenmalig te gebruiken. Alle andere kortingscodes kun je wel meerdere malen gebruiken.
2) Is de kortingscode nog geldig?
De kortingscodes van Vitstore hebben altijd een beperkte tijdsduur. Wees dus snel!
3) Controleer het bestelbedrag.
Soms geldt er een minimum bestelbedrag, waarop de kortingscode kan worden toegepast. Heb je hulp nodig? Neem dan gerust contact op met de klantenservice.
De klantenservice is bereikbaar via chat, e-mail of telefonisch.
Mail naar info@vitstore.com
Bel naar 0183 - 699 450
Een kortingscode krijg je van ons via de mail doorgestuurd. Als jij je inschrijft voor onze nieuwsbrief, krijg je niet alleen €2.50 korting op je eerste bestelling, maar je ontvangt dan ook als eerste de nieuwste acties . Nog niet ingeschreven? Schrijf je gelijk in voor de nieuwsbrief.
Heb je een kortingscode ingevoerd, maar wil je deze toch niet inwisselen. Klik dan op de knop met tekst 'annuleer coupon'. De kortingscode wordt dan verwijderd. In de groene balk bovenaan de pagina zie je dat de kortingscode is geannuleerd. Je kunt de kortingscode nu bij een volgende bestelling invoeren.
De kortingscode, die je ontvangt bij inschrijving van de nieuwsbrief is eenmalig te gebruiken. Alle andere kortingscodes kun je zo vaak als je wilt gebruiken.
Schrijf je snel in voor de nieuwsbrief
Dit is helaas achteraf niet meer mogelijk. Je kan de kortingscode uiteraard nog wel een keer inwisselen bij een nieuwe bestelling, dit kan binnen de duur van de actieperiode. Verzending van de bestelling is gratis.
Producten van Vitalize kan je kopen op Vitalize.nl / Vitstore.com en Vitalize.nl en bij diverse drogisterijen in Nederland. Zoek je een drogisterij in de buurt? Neem dan contact op met onze klantenservice voor adres bij jou in de buurt.
Voor al je overige vragen kan je gerust contact opnemen met de klantenservice.