Veelgestelde vragen

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Je kan bij Vitalize in drie eenvoudige stappen online bestellen.
1. Voeg één of meerdere producten toe aan je winkelwagen.
2. Controleer je winkelwagen, voeg eventueel een gekregen kortingscode toe en klik op "bestelling afronden".
3. Vul de gegevens in of log in op je klantaccount. Kies een betaalwijze en lever indien mogelijk je gespaarde Vitpoints in. Klik vervolgens op "bestelling afrekenen"

Wat is de status van mijn bestelling?

Je kan de status van je bestelling controleren in je persoonlijke account. Klik in het menu van je persoonlijke account op ‘Overzicht bestellingen’. Heb je geen account en wil je toch weten wat de status van jouw bestelling is, neem dan contact op met de klantenservice.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt een bestelling annuleren voordat deze verzonden is. Wanneer je dit wenst, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Is je bestelling reeds al verzonden, neem ook dan eerst even contact op met onze klantenservice.

Wordt mijn bestelling gratis verstuurd?

Jazeker, verzending is altijd GRATIS!

Kan ik ook als therapeut bestellen?

Jazeker! Klik hier om je aan te melden als therapeut en ontvang direct informatie over de vele voordelen.

Hoe kan ik gemakkelijk een herhaalbestelling plaatsen?

Wanneer je beschikt over een account, kan je eenvoudig een herhaalorder uitvoeren door in te loggen via de volgende link.

Heb je geen account aangemaakt bij je vorige bestelling kan je ook niet gemakkelijk een herhaalbestelling uitvoeren. Maak dus bij je eerstvolgende bestelling een account aan. Je spaart direct Vitpoints voor extra korting.

Stappenplan:

  • Gebruik bij het inloggen op je account je e-mailadres + aangemaakt wachtwoord.
  • Zodra je bent ingelogd zie je een overzicht van de gemaakte bestellingen in het verleden.
  • Klik op de oranje link “Opnieuw bestellen"
  • Je komt direct in de winkelwagen terecht, hier staan de artikelen van je vorige bestelling.
  • Het is uiteraard nog mogelijk om een extra artikel in de winkelwagen bij te voegen.
  • Wanneer je geen extra artikelen wenst te bestellen klik dan op de groene knop VERDER MET BESTELLEN, wissel je gespaarde Vitpoints in en reken je bestelling af.

Vitpoints spaarsysteem

Hoe kan ik Vitpoints sparen?

Vitpoints sparen kan je met een 'Account'. Voor iedere Euro die je besteedt op de webshop ontvang je één Vitpoint. Meer informatie.

Hoeveel Vitpoints heb ik?

Klik op ‘Mijn vitpoints’ in het menu van je account. Of klik hier om in te loggen op je account of een account aan te maken.

Hoe kan ik mijn Vitpoints inleveren?

Vanaf het moment dat je 50 of meer Vitpoints gespaard hebt kan je deze inwisselen bij je eerstvolgende bestelling. Dit kan zowel in de winkelwagen als op de afrekenpagina (boven de betalingsmogelijkheid). Hiervoor dien je wel ingelogd te zijn. Een totaal van 50 Vitpoints geeft je recht op een kortingswaarde van € 2,50.

Kan ik de klep met euro korting ook online inleveren?

Inleveren kan alleen bij fysieke verkooppunten, zoals bij veel drogisterijen. Voor de online store spaar je korting in de vorm van Vitpoints. Meer informatie.

Betalen

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

Op de webshop kan je kiezen voor diverse betaalmogelijkheden. Vitalize heeft ervoor gekozen om klanten te voorzien van diverse betaalwijzen, zodat elke klant een betaalmogelijkheid kan kiezen die bij hem of haar past. Meer informatie.

Mijn betaling is mislukt of geweigerd, wat nu?

Indien de betaling is mislukt kan je de order opnieuw plaatsen en afrekenen. Lukt het betalen niet? Neem dan contact op met onze klantenservice, zij helpen je graag verder. Heeft u Vitpoints ingewisseld tijdens de bestelpoging? Dan worden deze punten automatisch teruggezet op uw account na het annuleren van de bestelling.

Kan ik online veilig betalen?

Je kunt veilig online winkelen en via een eigen gewenste betaalmogelijkheid veilig afrekenen. Pagina's met belangrijke en vertrouwelijke informatie worden met gecertificeerde SSL verbindingen tot stand gebracht. Deze SSL verbinding zorgt dat alle vertrouwelijke informatie gecodeerd wordt verstuurd. In onze webshop reken je veilig af in de betaalomgeving van je eigen bank.

Hoe kan ik vanuit het buitenland met iDeal betalen?

Je kunt vanuit het buitenland met iDeal betalen door een factuuradres te hebben in Nederland. Voer bij het verzendadres je adres in en bij factuuradres een Nederlands adres van bijvoorbeeld een familielid of goede vriend.

Kan ik ook achteraf betalen?

Ja, dit kan. Bij besteding van € 10 ,- of meer kan je kiezen voor Klarna als betaalmethode. De betaalmethode kan je kiezen in de laatste stap van het bestelproces.
Heeft u een vraag met betrekking tot een factuur van Klarna, neem dan contact op met Klarna.

Levertijden

Kan ik mijn bestelling volgen?

Na het plaatsen van je bestelling, kan je de zending volgen door middel van een track and trace code. Je krijgt een e-mail met daarin de track & trace code van het desbetreffende postorderbedrijf.

Is verzending gratis?

Wanneer je besteld is verzending altijd gratis.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Wanneer je online bestelt, kan je ervoor kiezen de bestelling te laten bezorgen op je thuisadres of op een ander afleveradres. Op de afreken pagina kan je ‘Verzenden naar bovenstaande adres’ uitvinken (uitklikken) en kan je een ander verzendadres invoeren. Tevens kan je je bestelling laten bezorgen op een PostNL afhaallocatie, let op dat dit alleen bij pakketzendingen wordt aangeboden. Brievenbuszendingen worden altijd gewoon thuis bezorgd.

Moet ik thuisblijven voor mijn bestelling?

Op de 'Veilig Afrekenen' pagina zie je onder het kopje ‘verzendwijze’ of je bestelling wordt verstuurd als pakket of als brievenbuspakje. Indien je bestelling wordt verstuurd als brievenbuspakje hoef je niet thuis te blijven.

Bezorgen jullie ook buiten Nederland?

Ja, bestellingen worden gratis verzonden naar de volgende landen: België en Duitsland. Meer informatie.

Wanneer kan ik mijn bestelling thuis verwachten?

Bezorging in Nederland: Voor 17.00 uur op werkdagen besteld, is dezelfde dag verstuurd. Ook wordt er op zaterdag bezorgd. Met uitzondering van feestdagen. Bezorging in Buitenland: Voor 17.00 uur op werkdagen besteld, binnen 2 - 3 werkdagen in huis. Ook wordt er op zaterdag bezorgd.
Meer informatie.

Kan ik mijn bestelling ook op een afhaallocatie laten bezorgen?

Jazeker! Maak deze keuze in de laatste stap van het bestelproces.

Wat moet je doen als PostNL aangeeft dat de bestelling is bezorgt en dit (nog) niet geval is?

Het kan zijn dat je bestelling zodra PostNL aangeeft dat het is bezorgt, nog één tot twee werkdagen duren voordat je bestelling daadwerkelijk bezorgt wordt. Dit kan vaak voorkomen bij bestellingen die per brievenbuspakket worden verstuurd. Helaas hebben wij hier geen invloed op. Mocht je pakket langer onderweg zijn dan vragen wij je contact op te nemen met onze klantenservice.

Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen / retourneren?

Wij bieden een mogelijkheid aan om de aankoop te retourneren. Raadpleeg onze retourpagina voor de voorwaarden.

Ik heb een verkeerd product ontvangen / besteld, wat nu?

Heb je een verkeerd product ontvangen? Dan kan je deze uiteraard retourneren. Een retour kan per e-mail aan onze klantenservice worden doorgegeven.

Mijn product is kapot geleverd, wat nu?

Producten die je niet in goede staat bereiken dienen, na contact met de klantenservice, geretourneerd te worden. De klantenservice staat je bij in dit proces, zodat alles soepel en correct verloopt.

Mijn account

Hoe maak ik een account aan en hoe kan ik inloggen?

Je kan een account aanmaken via 'registreren' en inloggen via de tekstlink boven in het menu.

Wat zijn de voordelen van een eigen account?

Door een aan te maken op Vitalize.nl / Vitstore.com kan je het betalingsproces sneller doorlopen, sparen met Vitpoints voor extra korting, meerdere verzendadressen opslaan en eenvoudig je laatste bestellingen bekijken en eenvoudig opnieuw bestellen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Je kan je wachtwoord wijzigen of herstellen, door hier te klikken.

Hoe wijzig ik mijn gegevens?

Vanuit je heb je de mogelijkheid om je gegevens aan te passen. In het menu van je account kan je je accountgegevens en adresgegevens wijzigen.

Producten

Welke supplementen zijn geschikt voor mij?

Neem contact op met onze specialisten, binnen 1 tot 2 werkdagen ontvang je advies op maat van één onze voedingsdeskundigen.

Zijn Vitalize producten veilig en hoe lang zijn de producten houdbaar?

Voedingssupplementen van Vitalize zijn met de grootste zorg samengesteld en volgens wetenschappelijke inzichten ontwikkeld. Alle productieprocessen vinden plaats onder GMP richtlijnen (Good Manufacturing Practice). De houdbaarheidsdatum van voedingssupplementen varieert. Voor de exacte houdbaarheidsdatum kan je contact opnemen met de klantenservice.

Hoe lang heb ik garantie op mijn product?

Producten kunnen binnen een termijn van 14 dagen na levering worden geretourneerd. Voor producten waar hygiëne van belang is, zoals tabletten, capsules, poeders, dranken, crèmes, oliën en andere gesealde producten, geldt dat deze enkel ongeopend en in ongeschonden staat retour mogen.

Waar vind ik de allergie informatie / gebruiksaanwijzing?

Op elke productpagina kan je een gebruiksaanwijzing downloaden van het desbetreffende product. Je kan de gebruiksaanwijzing en allergie informatie vinden onder de samenstelling van een product.

Mag ik medicijnen / supplementen combineren met supplementen?

Dit is afhankelijk van welke medicijn en supplement het betreft. Neem bij twijfel altijd contact op met je huisarts of behandeld arts. Je kan ook contact opnemen met onze Orthomoleculair therapeute op telefoonnummer 0183 - 699 450.

Kortingscode

Hoe kan ik mijn kortingscode activeren?

De kortingscode kan je activeren in de winkelwagen. Hier vindt je het kopje 'cadeaukaart- of kortingscode', daar vul je de door jouw ontvangen code in. Vervolgens druk je op activeren. Aan de rechterkant zie je de korting verrekend worden op het eindbedrag. Je kunt als alles klopt, jouw bestelling afronden.

De kortingscode werkt niet. Wat nu?

Vervelend dat de kortingscode niet werkt. - Controleer allereerst of de kortingscode correct is ingevoerd. Klopt dit? Loop dan de volgende stappen door.

1) Heb je de kortingscode ontvangen na inschrijving op de nieuwsbrief?
Deze kortingscode is slechts eenmalig te gebruiken. Alle andere kortingscodes kun je wel meerdere malen gebruiken.

2) Is de kortingscode nog geldig?
De kortingscodes van Vitstore hebben altijd een beperkte tijdsduur. Wees dus snel!

3) Controleer het bestelbedrag.
Soms geldt er een minimum bestelbedrag, waarop de kortingscode kan worden toegepast. Heb je hulp nodig? Neem dan gerust contact op met de klantenservice.

De klantenservice is bereikbaar via chat, e-mail of telefonisch.

Mail naar info@vitstore.com
Bel naar 0183 - 699 450

Waar of hoe krijg ik een kortingscode?

Een kortingscode krijg je van ons via de mail doorgestuurd. Als jij je inschrijft voor onze nieuwsbrief, krijg je niet alleen €2.50 korting op je eerste bestelling, maar je ontvangt dan ook als eerste de nieuwste acties . Nog niet ingeschreven? Schrijf je gelijk in voor de nieuwsbrief.

Hoe verwijder ik een kortingscode?

Heb je een kortingscode ingevoerd, maar wil je deze toch niet inwisselen. Klik dan op de knop met tekst 'annuleer coupon'. De kortingscode wordt dan verwijderd. In de groene balk bovenaan de pagina zie je dat de kortingscode is geannuleerd. Je kunt de kortingscode nu bij een volgende bestelling invoeren.

Hoe vaak kan ik een kortingscode gebruiken?

De kortingscode, die je ontvangt bij inschrijving van de nieuwsbrief is eenmalig te gebruiken. Alle andere kortingscodes kun je zo vaak als je wilt gebruiken.
Schrijf je snel in voor de nieuwsbrief

Kan je de kortingscode nog inleveren na het plaatsen van een bestelling?

Dit is helaas achteraf niet meer mogelijk. Je kan de kortingscode uiteraard nog wel een keer inwisselen bij een nieuwe bestelling, dit kan binnen de duur van de actieperiode. Verzending van de bestelling is gratis.

Verkooppunten

Waar kan ik producten van Vitalize kopen?

Producten van Vitalize kan je kopen op Vitalize.nl / Vitstore.com en Vitalize.nl en bij diverse drogisterijen in Nederland. Zoek je een drogisterij in de buurt? Neem dan contact op met onze klantenservice voor adres bij jou in de buurt.

Overige vragen

Mijn vraag staat er niet bij, wat nu?

Voor al je overige vragen kan je gerust contact opnemen met de klantenservice.

  • Bel naar 0183 - 699 450.
  • Mail naar info@vitstore.com.
  • Open de chat op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Deze is rechtsonder dit scherm te openen.
  • Of vul het contactformulier in.