Klantenservice

Service & Contact
Wij staan klaar om al je vragen te beantwoorden. Via deze pagina vind je informatie over alle contactmogelijkheden met onze klantenservice. Wens je meer advies of heb je een andere vraag, neem dan gerust contact op met één van onze specialisten.

Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur.


Telefoon

Bel ons op 0183 - 699 450
bereikbaar op ma t/m vrij van 9:00 tot 17:00 uur.

Gemiddelde wachttijd:
< 1 minuut

Bel ons


WhatsApp

WhatsApp ons op 06 – 27 32 32 52.
Buiten werktijden kan je ons ook Whatsapp'en.

Gemiddelde wachttijd:
< één werkdag

Stel je vraag via Whatsapp


Chat

De chat is online van ma t/m vrij van 10:00 tot 17:00 uur.
Klik hier om te chatten.

Gemiddelde wachttijd:
< 1 minuut

Chat met medewerker


E-mail

Stuur een e-mail naar
info@vitstore.com of info@vitalize.nl.

Gemiddelde wachttijd:
< één werkdag

Stuur een e-mail

Veel gestelde vragen

Hoe plaats ik een bestelling?

Je kan bij Vitstore in drie eenvoudige stappen online bestellen.
1. Voeg één of meerdere producten toe aan je winkelwagen.
2. Controleer je winkelwagen, voeg eventueel een gekregen kortingscode toe en klik op "bestelling afronden".
3. Vul de gegevens in of log in op je klantaccount. Kies een betaalwijze en lever indien mogelijk je gespaarde Vitpoints in. Klik vervolgens op "bestelling afrekenen"

Wat is de status van mijn bestelling?

Je kan de status van je bestelling controleren in je persoonlijke account. Klik in het menu van je persoonlijke account op ‘Overzicht bestellingen’.

Wordt mijn bestelling gratis verstuurd?

Jazeker, verzending is altijd GRATIS!

Hoe kan ik Vitpoints sparen?

Vitpoints sparen kan je met een 'Mijn Vitstore' account. Voor iedere Euro die je besteedt op Vitalize.nl / Vitstore.com ontvang je één Vitpoint. Meer informatie.

Hoeveel Vitpoints heb ik?

Klik op ‘Mijn vitpoints’ in het menu van je account. Of klik hier om in te loggen op je account of een account aan te maken. Bekijk hieronder de video voor een uitleg hoe je je gespaarde Vitpoints gemakkelijk kan terugvinden.

Hoe kan ik mijn Vitpoints inleveren?

Vanaf het moment dat je 50 of meer Vitpoints gespaard hebt kan je deze inwisselen bij je eerstvolgende bestelling op de afrekenpagina (boven de betalingsmogelijkheid). Hiervoor dien je wel ingelogd te zijn. Een totaal van 50 Vitpoints geeft je recht op een kortingswaarde van € 2,50.

Ga naar alle veel gestelde vragen


Over ons

Over ons

Post- & bezoekadres

Galvaniweg 15
4207 HL Gorinchem
Nederland

Bedrijfsgegevens

Vitstore / TBIH B.V.
KvK nummer: 11065579
BTW nummer: NL8175.70.196.B01

Bereikbaarheid

Bereikbaarheid klantenservice

De klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur om al je vragen te beantwoorden.

Bellen vanuit het buitenland

Bel je vanuit het buitenland? Dan zijn wij bereikbaar op
+31(0)183 - 699 450 (lokaal tarief).